niedziela, 12 czerwca 2011

Victorian Elegance

Muszę się przyznać, że ostatnio xxx leżały u mnie odłogiem ponieważ musiałam przygotować kilka karteczek. Jedna z nich to karteczka na osiemnastkę :) Taka troszkę nietypowa, ponieważ dla osoby która urodziła się 1 czerwca (więc na froncie jest "1"), a że w tym roku kończy 18 lat, to po otwarciu jest osiemnastka :D :D


A pozostałe to karteczki urodzinowe i imieninowe:



A teraz wracam już do xxxx na Aniołku, ponieważ na wystawie w Łodzi kupiłam sobie taki oto zestaw:

Ten wzorek już od dawna mi się podobał, więc gdy zobaczyłam go na stoisku firmy Needle&Art po prostu musiałam go mieć :D Gdy go otworzyłam okazało się, że zawiera nie tylko wzorek, materiał i komplet nici :D Dodatkowo jest jeszcze woreczek z koralikami do wykończenia sukni i kolczyków oraz cały woreczek wstążek. Mają one służyć do  "wyszycia" kwiatów na rondzie kapelusza. Bardziej jednak podoba mi się wersja bez tych kwiatów, więc wstążeczki przydadzą się do karteczek :D :D :D Na dokładkę są jeszcze trzy igiełki: do wyszywania, do koralików i do "wyszywania" wstążeczkami. Już się nie mogę doczekać, kiedy postawię pierwsze xxxx wg tego wzoru :D Tym bardziej, że wyszywa się go nie na kanwie, ale na beżowym płótnie Evenweave 28".

1 komentarz:

  1. Wszystkie karteczki są bardzo pomysłowe :)
    Gdy tylko będę miała więcej czasu to muszę koniecznie jechać na tę wystawę. W końcu nie mieszkam daleko :))

    OdpowiedzUsuń