czwartek, 3 maja 2012

Wiosennie :)

Wiosna zawitała do nas na dobre, więc ostatnio zamiast przy komputerze spędzam czas na świerzym powietrzu :) I nawet nie zauważyłam, że już dawno się nie "odzywałam". No ale cóż.... Przy tak pięknych okolicznościach pogody po prostu nie można się oprzeć nawet słodkiemu leniuchowaniu na słoneczku. Zresztą zobaczcie sami :)
Kilka dni temu dotarła do mnie cudna przeyłka od Imawe za znaczki, które jej przesłałam. A dokładnie 1435 i jeszcze 39 na kopercie :) Imawe postanowiła nagrodzić kilka osób, które pomagały jej zbierać znaczki. I jedną z nich jestem ja :D Dostałam gazetkę z prześlicznym misiem, mulinki, przecudny igielniczek oraz zestaw do xxxxx o zapachu zielonego jabłuszka! :D Bardzo lubię ten zapach! Całość strasznie mi się podoba!!
Imawe! Dziękuję pięknie!!!!! :) Poszalałam też troszkę zakupowo. Ponieważ w planie mam całkiem spory obraz konieczne było skompletowanie mulinek. Okazało się, że mimo moich zapasów całkiem sporo mi brakło.... A dokładnie prawie 90 kolorów... Dlatego uszczupliłam troszkę zapasy pasmanterii Art and Hobby Razem z zamówieniem dostałam jeszcze gratisy :) Takie całkiem podwójne :D, bo 2 szpatułki do przechowywania mulin, 2 nawlekacze do igieł i dwie igiełki :)
Nie mogłam również się oprzeć stempelkom, które na wynalazłam na Allegro. I już je mam :D
Pozdrawiam serdecznie!!! :D

4 komentarze:

  1. Ale piękne kwiatki, zazdroszczę, bo u nas na razie goła ziemia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapas muliny solidny, teraz tylko siąść wśród kwiatków i wyszywać:):):) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie w twoim ogrodzie!Mulinek wielka ilość,stempelki piękne i wcale się nie dziwię,że oprzeć się im nie mogłaś:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nawet Smoczysław cieszy się ogrodem :)
    Poczyniłaś pokaźne zakupy. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń