czwartek, 29 listopada 2012

MICHALAKomania

Bardzo lubię zaglądać na bloga Sabinki. Przeglądając liczne recenzje książek trafiłam na jedną, która mnie zauroczyła. I choć mówi się: "nie oceniaj książki po okładce", muszę przyznać, że to właśnie okładka przyciągała mnie jak magnes. Kupiłam, przeczytałam, i................ Wpadłam po uszy. Po prostu uwielbiam wszystkie "twory" Katarzyny Michalak :)
A ten, od którego wszystko się zaczęło, związany jest z owockami, które zawsze kojarzą mi się z pełnym ciepła i zapachów latem :) Oczywiście chodzi o:

Tę foteczkę zapożyczyłam od Sabinki. Swojej książeczki w chwili obecnej nie mogę uwiecznić ponieważ..... jej nie mam. Każdym nałogiem można się "podzielić" :D A jeśli chodzi o czytanie to wręcz TRZEBA! :D I tak właśnie robię :) Rozsiewam tego bakcyla gdzie się da :)

Po "Roku w Poziomce" były następne :)




Ponieważ z książkami "Tej Michalak" jest jak z narkotykiem - wciąż chcesz więcej i więcej - po przeczytaniu "Sklepików....." byłam na głodzie. I znów nieocenione okazały się olbrzymie zasoby internetu :) Dzięki temu odkryłam jeszcze:



Zdjęcie Poczekajkowej serii zapożyczyłam z bloga samej autorki. To książki, przy których chyba najbardziej się śmiałam i płakałam (czasem zdarzało się, że jednocześnie :):):)) Gdyby nie to, że już kocham Katarzynę Michalak, pewnie zakochałabym się w niej po przeczytaniu tych trzech tomów i oczywiście "Sekretnika" :)

Wczoraj nareszcie wpadł w moje łapki "Wiśniowy dworek" i..... Ech.... Jaka szkoda, że trzeba jeść, sprzątać i pracować....... :)


Na półeczce czeka jeszcze....

A mama mojej koleżanki, zauroczona "Sklepikami", wciąż dopytuje kiedy będzie Lidka, bo: "Adela tak niesamowicie się skończyła i już bym chciała wiedzieć co będzie dalej" :)

Dlatego: Kasiu!!! wysyłamy moc pozytywnych fluidów i wibracji!!! Dziękujemy za te już przeczytane książeczki i prosimy o jeszcze i jeszcze!!! :D

2 komentarze:

  1. Ja też czytałam "Lato w Jagódce" i bardzo mi się podobała. Uwielbiam książki, które wciągają bez reszty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dostałam wiśniowy dworek ale teraz zaczęłam czytać Krawcowa z Madrytu czekała rok czasu w kolejce :)

    zapraszam do mnie po wyróżnienie
    http://www.wieczorkizrekodzielem.pl/wyroznienie/

    OdpowiedzUsuń