niedziela, 17 lutego 2013

Koralikowo-kiermaszowo

Koraliki chodzą za mną coraz częściej i dlatego powstało kilka kolejnych bransoletek i zakładek do książek. Również tych przeznaczonych na kiermasz dla Juleczki :)

Do kiermaszowych Darczyńców dołączyło wiele wspaniałych osób. To dzięki nim nam się udało :)

Na kiermaszową akcję przeznaczyłam również dwa moje wyszywane "obrazy" :)

Kiedy na Facebooku wspomniałam o akcji zbierania pieniędzy na operację serduszka naszego Słoneczka, odezwała się pewna przemiła Ania, która napisała że co prawda sama ma niewiele ale chciałaby nam choć troszkę pomóc. Zaproponowała, że prześle mi jedną ze swoich prac i tylko poprosiła by ją jeszcze oprawić ponieważ bała się, że po drodze od niej do mnie już oprawiona - mogłaby ulec uszkodzeniu. I tak do naszej kiermaszowej "rodzinki" dołączył również Aniołek :)

Aniu!!!!! Dziękuję Ci ogromnie z całego serducha!!!! :)
A tymczasem nasze maleńkie Słoneczko jest już po operacji i ma się coraz lepiej choć okazało się, że za rok będzie potrzebna kolejna operacja... Nie poddajemy się i zbieramy dalej, by Maleństwo mogło nareszcie mieć dzieciństwo choć trochę wolne od szpitali i lekarzy!

Zapraszam gorąco!!!! Na Facebooku trwa wydarzenie o nazwie: Z głębi serducha... WYSYŁAMY JULIĘ NA DRUGĄ OPERACJĘ. Już teraz trwają tam aukcje, z których cały dochód przeznaczony będzie na operację i leczenie Julci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz